Kurzy focení

Možná jste již přečetli mnoho článků o focení, možná máte dokonce koupenou i mojí e-knihu Fotíme venku:Doma i na dovolené a přesto máte stále pocit, že čtením se nenaučíte tolik jako přímo naživo v kurzu, ve kterém si navíc budete moci vše pod vedením vyzkoušet a zeptat se na konkrétní otázky, které Vás zajímají.

Právě proto jsem se rozhodla nabídnout výuku focení a to jak jednotlivé lekce pro individuální zájemce „na míru“, tak i desetihodinový kurz pro jednotlivce.

Kdo jsem? Jmenuji se Lenka Smolinská a tenhle web mě baví. Spojuji v něm své koníčky – focení, psaní a předávání znalostí. Pojďme se společně setkat na individuální lekci focení!

Individuální výuka – kurzy focení na míru

Ne všichni mají čas či zájem účastnit se pravidelných lekcí ve skupině. Možná potřebujete jen rychle oprášit staré znalosti na jedné lekci před dovolenou nebo chcete konzultovat výběr foťáku či Vaše fotografie (úpravy, kompozici, co zlepšit). Anebo chcete kompletní kurz focení, ale podle vlastních pravidel a tempa. V obou případech mám pro vás řešení!

Napište mi a domluvte si lekci: lenka@jaknafoceni.cz.

Reference

Ahoj Lenko,

ráda bych Ti poděkovala za předání nezbytných fotografických vědomostí, které jsem nabrala během Tvého individuálního kurzu focení, neskutečně mě to obohatilo o neocenitelné zkušenosti.

Posílám pár fotek z prvního lyžování mého syna, které mě donutily Tě vyhledat. Je patrný rozdíl mého fotografického umu:) před a po kurzu.
Neustále jsem měla rozmazané postavy i obličeje svých dětí, které jsem chtěla vyfotit v nezapomenutelných situacích. Vždy jsem je nutila se zastavit, abych alespoň trochu rozmazání eliminovala, ale stejně to nebylo nikdy perfektní.

Dnes po tří měsíčním kurzu si dovolím i na věci, které jsem znala jen z plakátů a to bez nadsázky. Sama se můžeš přesvědčit a ohodnotit načerpané vědomosti o čase/cloně/ISO, které jsi mi předala a tvrdě mě testovala:)
Jsem Ti vděčná za Tvůj čas, který jsi mně věnovala, i když to určitě se mnou nebylo mnohdy jednoduché a vysvětlovala jsi mi čas a clonu na několikrát. Nyní můžeš vidět plody Tvé práce:)

Tvoje práce pro začínající fotografy, amatéry jako jsem já, je neocenitelná a za to máš můj obrovský DÍK!!!

S pozdravem,

Markéta R.

S Markétou jsme se setkávaly po 3 měsíce během nevlídných zimních dnů. Postupně jsme spolu našly způsob nastavování foťáku, který Markétě nejvíce vyhovoval. Společně jsme se učily tomu, co je potřeba udělat proto, aby měly portrétní snímky krásně rozostřené pozadí a jak nastavit čas tak, aby zachytil ostrý pohyb jejích dvou akčních kluků. Děti totiž nerady neustále pózují svým fotekchtivým rodičům. A to už nyní Markétiny děti nemusí. Ale naše cesta kurzu na míru šla ještě dále. Téměř náhodou jsme přišly na chybu v ostření Markétina fotoaparátu, který pak putoval hezky do opravy a navíc se naše poslední setkání uskutečnilo v prodejně fototechniky, kde si Markéta vybrala pár kousků příslušenství, které jí také pomohlo k lepším fotkám. Lepší je ale slovo, které podceňuje výsledek. Fotky, které mi Markéta ze své dovolené poslala mě opravdu dostaly do úžasu. Přesvěčte se sami o cestě, kterou jsme spolu prošly. Markétě moc děkuji za její píli a vytrvalost a také trpělivost, se kterou jsme spolu hledaly cestu k fotografiím, které nyní těší nejen jí a mě, ale jednou určitě potěší i její kluky :).

LenkaS

Ukázky fotek Markéty před a po kurzu:

Fotky-Marketa

Téměř celý den jsme také strávily na prosluněném Petříně i s výživovou poradkyní Hankou Brychovou, jejíž stránky s úžasnými recepty www.receptynahubnuti.cz/ podle Hanky potřebovaly nové šmrncovní fotky. Zanedlouho po kurzu mi Hanka napsala, že mé fotografické rady jsou na jejích nových fotkách znát. Navíc je důležité, že se s foťákem cítí při focení ilustračních fotek mnohem lépe.

A ještě jedna fotografie pana Romana Kolouška, se kterým jsme se učili fotit pohyb v ulicích Prahy. Fotografie projíždějícího veterána se mu natolik povedla, že jsem ho poprosila o svolení k jejímu zveřejnění.

Fotime pohyb-kurz
Tip na super dárek – lekce focení!
Darkový poukaz na lekce focení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>